Tradycyjnie, jak w poprzednich latach, sezon zakończyliśmy zmaganiami na krakowskim torze Moto Park. Warto podkreślić, że można już pełnoprawnie nazwać go torem – pętla wydłużyła się znacznie dzięki przebudowie. Powstały przede wszystkim dłuższa prosta oraz sekwencje dość szybkich zakrętów i tradycyjny trudny technicznie odcinek „kręty”. Pogoda dopisała znakomicie, podobnie jak uczestnicy, którzy licznie przybyli chcąc sprawdzić swoje umiejętności w jeździe na czas.
Przekrój modeli był imponujący – zaczynając od transaxle 924S, 944 czy 928, poprzez centralnosilnikowe Boxstery 986, 986S czy 987S a kończąc na tradycyjnych dla Porsche 911 996tt, 997S oraz bardzo mocnym ponad 500 konnym 997tt. Samochody zostały podzielone na klasy ze względu na umieszczenie silnika – przód, centralnie i tył. W sumie pojawiło się ponad 20 samochodów z Zuffenhausen. Kierowcy z zakrętu na zakręt czuli się coraz pewniej i zostawiali coraz więcej swoich opon na asfalcie. Nie obyło się bez przygód w postaci wyjazdu poza tor, zadymieniu czy awarią jednego z transaxli. Po 2 godzinach zmagań i zaciętej walce najlepsze trójki w poszczególnych klasach zostały wyłonione i tak:
911: 1. Artur 997S (62.737s); 2. Piotr 997tt (63.275s); 3. Sebastian 996tt (66.211s)
Boxstery: 1. Paul 986 (64.453s); 2. Bartek 986S (64.598s); 3. Marcin 987S (65.901s)
Transaxle: 1. Marcin 928 (66.893s); 2. Andrzej 924S (69.229s); 3. Marcin 944 (70.057s);
Wszystkim uczestnikom gratulujemy pięknych i szybkich samochodów, a na torze widzimy się w sezonie 2022. Dziękujemy za przygotowanie toru przez ekipę Moto Park Kraków oraz za cenne wskazówki dotyczące techniki jazdy po zmodernizowanej nitce toru.